fredag 17 augusti 2012

I'VE GOT ANOTHER HEADACHE AGAIN TONIGHT

Åh vilken bra dag jag har haft idag!! Det stämmer verkligen som dem säger, vem behöver en terapeut? Shopping är den bästa terapin! Hade en mysig dag på Jönköpings gator med mamma och fick med mig en hel del hem! Bland annat klänning som ni ser på den sista bilden, det var kärlek vid det första ögonkastet lovar jag er! Väl hemma igen satt jag i solen i en timme ungefär med en kaffe latte och efter det blev det en power walk. Första gången i sommar jag gick i tights och sporttopp, wonderful! Tyck vad ni vill om det, men det betyder verkligen sommar för mig! Nu sitter jag i kvällssolen i min nya klänning och med en martini i handen i de nya glasen vi införskaffade oss idag, och känner doften av grill och inväntar Lisa! En perfekt sommarkväll efter en perfekt dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar