måndag 15 augusti 2011

BY THE TIME THAT IT WAS DARK, ME AND YOU HAD SOMETHING

Haft dålig uppdatering, jag vet, men skyller på att jag inte har mått så bra. Hade halsont och var förkyld redan nere på Malta men det var borta när jag kom hem så körde två träningspass då. Det kanske inte var det bästa, för nu har halsen svullnat upp igen och gör jätteont.. Lagom kul när man ska till Stockholm imorgon!

Igår var jag hos Elina, som jag skrev, större delen av dagen. Vi chillade bara hemma hos henne med Rock band, Svensson Svensson och gjorde hemmagjord pizza bl.a. Riktigt skönt med en slappdag och trevligt var det också! :) Övingskörde inne i staden lite på kvällen sen med!

Idag har jag träffat Thess en stund. Fick bl.a. en massa nya filmer av henne på datorn - perfekt när man ska sitta på tåget länge imorgon! ;) Väldigt trevligt sällskap idag med!
Drog ner och tittade lite på handbollsträningen ikväll, men stannade inte riktigt hela.. Nu ska det strax bli tv:n och CSI NY som började i förra veckan, mys!! :)


Tre bilder på vad jag köpte innan vi åkte till Malta, alltså på vägen till flygplatsen! ;)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar