måndag 22 augusti 2011

MOT TRÄNING

Gjorde någon kontroll eller något på hårddisken, men det enda som kom tillbaka var ett par filmer och filmer var det som helst kunde försvinna. Man kan alltid fixa nya filmer, men bilder och dokument är det lite svårare med...

Julia var iaf här en stund och vi pratade massvis och drack kaffe latte! Mums :) Ska precis ner och slänga i mig något lätt innan handbollsträning (det blir nog min första träning med laget på tre veckor ungefär så det ska bli kul att träna även att jag kommer att få slita som ett djur!!) för att sedan cykla och möta Julia och Conne!

Jag brukar alltid försöka lägga upp bilder på bloggen innan jag lägger upp dom på facebook för att ni ska få en liten "förhandstitt", men som tur är i detta fallet, la jag upp lite på fb först. Om jag inte hade det skulle jag inte ha kunnat visa dem för er i nuläget, men här är iaf två bilder från Stockholm som jag inte har lagt upp. De är från första dagen på stan :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar