söndag 28 augusti 2011

HOPP ÄR EN ILLUSION, ATT FALLA ÄR TRADITION

Tjenare tjenare! Ännu en stadsfest är över och det har som alltid varit otroligt! Denna stadsfest blev dock inte som jag hade tänkt mig över huvud taget, men den blev jättebra ändå! Umgåtts och träffat nytt folk som jag hoppas jag kommer se mer av! :) Har även träffat många fina kompisar, sett bra artister och haft det grymt kul!

Ni vet ju lite om i fredags, men igår cyklade jag iväg till Malin som spelade i mitt handbollslag innan och hon hade hyrt ett ställe med en massa av hennes kompisar. Så där var det fest och så träffade jag även två andra tjejer som jag har spelat handboll med innan, Anny (på bilden) och Jossan, och hur mycket annat folk som helst! Jättekul! :) Drog sedan in till stan och såg på September och The Ark och hade det nice! Det var väl det hela, delger er inte alla detaljer! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar