tisdag 16 augusti 2011

IS THIS THE PLACE WE USED TO LOVE?

Helluu! Tisdag och idag ska jag hinna med mycket, kan bli lite stressigt om jag inte är försiktig... Ska om en stund cykla bort och klippa lite gräs på pappas jobb (som en fortsättning på sommarjobbet kan man väl kalla det) och direkt efter det blir det att åka vidare till sjukgymnasten! Hoppas verkligen på det bästa idag så att han kan friskförklara min axel!!! Håller tummarna! Ska sedan hinna hem och duscha, äta lunch och packa det sista innan jag beger mig mot tågstationen och mot Stockholm! Ingen tid för en massa onödiga tankar att snurra runt i huvudet utan nu ska jag bara njuta av de sista sommarlovsdagarna uppe i Stockholm! :)

Lägger in en bild på (ännu) ett par shorts jag så gärna skulle vilja ha! Detta året vet jag inte hur många par shorts som har fått flytta in i min garderob (!) men man kan aldrig ha för många jeansshorts! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar