onsdag 24 augusti 2011

GOING DOWN THE ROAD AND FEELING BAD

Idag börjar skolan. Jippi, eller? Nej, inte precis.. Kändes bättre igår faktiskt, men finns inte så mycket man kan göra åt det. En positiv sak är iaf att vi börjar vid klockan ett, så då måste vi ju sluta rätt så tidigt också tror jag :) Får se hur det blir helt enkelt!

Igår cyklade jag upp till Linnea en sväng och efter en stund ringde en annan tjej som heter Evelina och frågade om vi ville med på bio. Så vi cyklade nog ner till stan i rekordfart för att se filmen "Jag saknar dig." Den var jättebra men väldigt känslosam och sorglig! Försökte hålla igen tårarna, men ett par gick verkligen inte att stoppa... Efteråt så drog Linnea och jag och käkade pizza, gott! Haha :)

Nehe, om man ska packa "skolväskan" nudå och om en stund förbereda lite lunch! Hörs senare ♥


Två bilder från pizzerian igår. Man ser att jag inte var med på den starka blixten! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar