måndag 29 augusti 2011

WAS IT I?

Tjoo! "Konstig" dag idag. Gick bra och allt kändes bra i skolan men i eftermiddag har det inte varit lika bra.. Började med två nya kurser i skolan idag, Engelska B och Rättskunskap. Rättskunskap kan nog bli ganska intressant iom att jag funderar lite i den banan inför framtiden! Imorgon börjar jag även med Latin som också kan vara rätt så bra tror jag! :) Det är alltid roligast de första veckorna i skolan när man börjar med nya ämnen och får se om man har några nya lärare :)

Det dåliga började med att vi skulle ut på biologin och så började det spöregna så fick sitta blöt på sista lektionen. Sen när jag skulle hem regnade det nästan ännu mer så jag var som en dränkt katt när jag kom innanför dörren.. :/ Träningen gick bra till en början, sedan började det gå utför kändes det som.. Tog ut mig väldigt mycket så sitter här och darrar som ett asplöv nu! Sen när jag skulle cykla hem så ramlade jag med cykeln hur man nu lyckas med det.. Tror ingen jag känner såg mig som tur är!

Nu måste jag äta och jag avslutar detta långa inlägg med att det är skolfoto imorgon (tar det väldigt tidigt på gymnasiet!!) så ni får en liten bild på förra årets foto!

Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar