tisdag 23 augusti 2011

THERE IS MORE THAN DISTANCE BETWEEN US

Jaha vänner. Nu ska jag berätta vad jag gjorde för något idag. Tror jag skrev om det för ett tag sedan när det var bestämt, men men.. ;)
Ni kan ju få gissa! Lite ledtrådar; ett halvår kvar (i fredags var det det), hållt på med det en hel del och skrivit om det på bloggen.
Haha, märkte att jag inte var så bra på det här med ledtrådar, men jag hade iaf min första körlektion nyss! Det gick mycket bättre än förväntat även att jag var ganska nervös innan! Skrev även in mig på körskolan, så fick alla mina böcker idag. Inte mindre än sex stycken! Så om någon månad kommer jag hårdplugga teori och börja köra en massor, för vill ju ha mitt körkort så snabbt som möjlig efter att jag har fyllt 18! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar