fredag 19 augusti 2011

JAG VET INTE VAD JAG HADE VÄNTAT MIG, MEN INTE DET HÄR IAF

God morgon ni som är vakna! Jennifer är i skolan så här sitter jag framför datorn och ugglar! ;) Tänkte ge mig ut och springa lite intervaller om en stund. Hatar att träna på morgonen, men det gäller att ta vara på tiden.
Gårdagens bio var väldigt mysig. Hade verkligen inga förväntningar över huvud taget på filmen - Black Swan. Har hört så himla mycket om den, att "jag hade förväntat mig mer", "trodde den skulle vara bättre" osv.. Men jag tyckte den var riktigt bra! :) I och för sig stannade vi inte enda till slutet, för vi skulle ju upp tidigt idag och så visste vi att vi inte skulle få plats på bussen sen.. Så vi funderar på att hyra filmen i eftermiddag och se klart den då ist :)
Här får ni lite bilder från gårdagen:









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar