måndag 22 augusti 2011

YOU HAD MY HEART INSIDE OF YOUR HAND

Tjoo! Sitter och går igenom min blogg och sparar ner de bilder som jag har lagt upp. Det är ju långt ifrån alla bilder jag hade, men det är ju en liten del iaf. Och det betyder ju egentligen att det är de bilderna som är "tillåtna" att visa i och med att jag la upp dem på bloggen! De andra kan vi säga att de är barnförbjudna! ;)

Gick faktiskt hyfsat bra på träningen idag, även att det var längesen jag var med. Hängde med på inomhus-övningarna och tog mig igenom intervallerna efter träningen. Känns bra nu! Har redan lite träningsvärk i baksida låren ;) Haha!

Kommer ha fullt upp med saker att göra imorgon, men vi får ta dem som de kommer och ska då berätta för er också! ;)

Tycker jag har varit väldigt duktig på att lägga upp bilder nu de senaste månaderna, så nu känns det väldigt konstigt att avsluta detta inlägg med bra en massa text! Men det beror ju på att jag typ inte har några bilder.. Ni får stå ut så länge! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar