måndag 22 augusti 2011

'CAUSE I MISS YOU

Just nu hatar jag mitt liv. Eller rättare sagt så går inget som det ska göra.. Vet inte vad jag ska ta mig till riktigt. Förutom problemet jag har med min dator (som gör mig jättedeppig) är det minst fyra personliga saker som spelar in också. Men vill inte dela med mig av dom här på bloggen.. Hoppas bara på att allt kommer lösa sig, men det vet man ju aldrig..

Idag gick jag iaf upp strax efter åtta för att ge mig ut på en powerwalk. Har precis fått reda på att man förbränner mer om man går innan frukosten, så tänkte att jag ska prova det lite nu här framåt. Har sedan bara tagit det väldigt lugnt nu på morgonen. Duschat, gjort mig i ordning och kollat på tv. Ska cykla ner till stan nu en sväng och gå och kolla i lite affärer hade jag tänkt. Hoppas bara inte att det börjar regna när jag cyklar, men det skulle inte förvåna mig i och med att allt är fel just nu.

Bild som jag hittade på pappas dator från min födelsedag i februari.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar