söndag 28 augusti 2011

YOU'RE NOT THE ONE THAT I THINK OF EVERYTIME THAT THE TELEPHONE RINGS

Hallå folket! Vad händer en söndagseftermiddag som denna? Själv har jag precis druckit kaffe latte med min kära mor och kollar runt på lite bloggar. Skönt att slappa lite framför datorn sådär ;)
Har faktiskt gjort lite nytta idag också, var ute och övningskörde i staden lite och det börjar faktiskt gå riktigt bra nu! Gillar't! :) Sedan har jag också pluggat lite matte, gillar det inte lika mycket.. Har prov om en vecka och jag har verkligen inte kommit in i matte-tänket än, usch! :(
Nehe, nu får ni tre bilder från helgen. Tyvärr är de rätt så suddiga och så, för hade inte med min kamera till stadsfesten utan fick ta med min mobil. Vet inte än hur man ska göra för att få bra bilder med iphonen när det är mörkt, för mina blir antingen för ljusa eller väldigt suddiga ;o eller så är det kanske bara jag som gör något fel, skulle inte förvåna mig ;)


Mustasch i fredags!

September


och The Ark igår! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar