torsdag 25 augusti 2011

JAG ÄR KÄR I BILDEN AV DIG, INTE I DIG

Hemma efter en väligt jobbig träning! Massa kondition och en hel del styrka, men det var kul och nödvändigt för min del! Efter träningen provade jag och ett par andra ut en ny träningsoverall, träningsställ och löparställ. Kommer bli skönt med lite nya träningskläder nu inför den kommande säsongen! :) Vi hade även ett möte på nästan en timme med en "gammal" a-lagsspelare som var jätteduktig när hon spelade! Tror hon ska fungera lite som vår "mentor", eller hur man ska förklara det om jag har fattat det hela rätt. Kan nog bli väldigt bra tror jag! :)

Nehe ni, nu ska jag sova för imorgon väntar den riktiga första skoldagen med en massa lektioner. Börjar vid åtta redan, så nu kör det strax igång på allvar!

2 kommentarer:

  1. alltså du tjejen! Kanske är dags att lägga ner nu, sluta stöta på Sandras pojkvän, helt seriöst dom hade varit tillsammans i tre år innan du kom och stötte på honom första gången. (förresten vem FAN stöter på en kille som har haft flickvän i tre år?!?!) Dom har lyckats hamna på rätt bana igen och dom har det verkligen så sjukt bra nu. Och du fortsätter göra bort dig så jävla hårt genom att fortsätta!? Helt sjukt och framför allt inte okej! Folk skrattar ju åt dig, Skärpning!

    SvaraRadera
  2. Alltså skojar du med mig?? Haha, det är skrattretande att ni fortfarande håller på att gå in på min blogg och kommenterar!! Vad är grejen liksom?
    Jag har inget längre med den här killen att göra och inga känslor för honom, så det kanske är du som ska lägga ned nu!? Vad är det som får dig att tro det förresten? Du känner uppenbarligen inte mig över huvud taget! Om du syftar på rubriken så är det en rad ur en låttext. Jag brukar ha låttexter som jag tycker är fina som rubrik på mina inlägg om du kollar..!

    SvaraRadera