torsdag 25 augusti 2011

I'M READY FOR WHAT COMES NEXT

Blev så glad när jag tog in posten idag för min Almanacka för detta skolår hade äntligen kommit! Trodde inte den skulle komma förrän nästa vecka, men här är den! :) En tjej i min parallellklass tipsade om en sida på internet där man kunde designa sin egen kalender och sedan fick jag reda på att en del av mina kompisar hade gjort det och de blir så himla fina!! Så nu är jag redo för vad som kommer härnäst, just hit me! ;)

Fick även mitt lönebesked idag, så imorgon blir man några kronor rikare! Bra timat, då det är stadsfesten imon också! ;)


Lite bilder på almanackan/kalendern:

Framsidan


Baksidan


Och uppslaget för den här veckan!


2 kommentarer:

  1. heej vilken sida designade du kalendern påå? :)

    SvaraRadera
  2. Sofia Collerstedt30 augusti 2011 kl. 16:39

    Hej! På personligalmanacka.se :)

    SvaraRadera