fredag 12 augusti 2011

FACE TO FACE, HEART TO HEART

Hallå folket! Jag är hemma nu och jag lever, så nu är det slut på denna schemalagda uppdatering och en massa "live-uppdatering" väntar! Tummen upp på det (y)
Jag och min familj har haft det underbart nere på Malta! Även att badet vid havet inte var det bästa (även kallat stranden) har jag lyckats få lite bränna och bada mycket. Blev mest bad i poolen (men bilden är faktiskt från Medelhavet!), vilket jag tycker är synd! Inte ett moln på hela veckan, om man inte räknar med igår när det var moln i ca. en halvtimme på förmiddagen. Har massa bilder att visa er, men kan ge er lite snabb-info om vad vi/jag har sysslat med under den senaste veckan i södra Europa:


  • badat och solat (såklart!)

  • shoppat

  • ätit på restauranger

  • massa glass

  • båttur till det mest turkosa vatten man kan tänka sig

  • åkt speed-boat

  • varit ute och powerwalkat

Det var väl i princip det jag har gjort! Har dessvärre varit väldigt förkyld och haft ont i halsen under veckan (tacka luftkonditioneringen i Tyskland, i bussen och på flyget för det!!) och sedan fick mina ögon någon himla reaktion efter det med, kändes som ögoninflamation men det var det inte för det gick över på två dagar som tur var!!


Hoppas ni har haft det toppen här hemma i Sverige, har hört att ni har haft det kallt och regnit - vilket betyder att jag valde att åka bort rätt vecka! ;)


Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar