torsdag 18 augusti 2011

LETAR EFTER NÅTT ATT SÄGA SOM KAN ÄNDRA ALLT, NÅTT MER ÄN DET JAG REDAN SAGT

Hola!
Sitter vid Jennifers dator nu när hon är i skolan, hoppas allt går bra för henne så här första dagen! :) Gick upp samtidigt som henne (vilket var tidigt!) och åt frukost. När hon sedan hade gett sig iväg med tvärbanan gick jag och la mig i någon timme till, jätteskönt! Så nu blir det väl till att göra sig i ordning lite. Funderar på att fixa bilder på det jag handlade igår och lägga upp här på bloggen ;) Sen åker jag in lite tidigare till stan och går i lite affärer innan jag möter upp min kusin ♥ Skulle egentligen ut och springa, men efter vår promenad igår kväll (vi sprang faktiskt halvvägs också) vet jag inte hur halsen känns riktigt.. Kör imorgon ist!!
Puss

Bild från här om dagen, hehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar