onsdag 24 augusti 2011

NO BODY LOVES YOU LIKE I DO

Haha, är redan hemma från skolan och har hunnit med att dricka kaffe och läsa tidningen med! Insåg precis att det lät som att jag var jättegammal :o Läsa tidning och dricka kaffe, men man måste ju hålla sig uppdaterad om vad som händer runt om i världen och jag älskar kaffe! ;)

Började klockan ett och slutade vid två idag, kändes lite meningslöst att faktiskt ta sig till skolan. Det enda som hände var att vi fick våra scheman och jag och ett par andra fortsatta att planera lite inför morgondagen, inte för att det blev så mycket gjort, men men... Schemat känns ganska tufft. Slutar efter tre (utan en dag) och får en sovmorgon på + 1 timme och en "håltimme" på 40 minuter eller något. Kommer ha fullt upp denna terminen med plugg, handboll och körkortsplugg. Buhu! :( Men det är bara att kämpa på!! Förövrigt så spöregnade det när jag skulle cykla hem så var ju ganska blöt om vi säger så när jag kom hem. Hej lockigt hår! Nu ska jag fixa lite och sedan bege mig till gymmet en stund (om det inte slutar regna, för då ger jag mig ut på en tur). Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar