söndag 21 augusti 2011

nejnejnejnejnejnejnejnej.

Alltså, nu får jag panik!! Det har hänt något med min bärbara hårddisk så jag kommer inte åt bilder, filmer, dokument eller någonting på den!! Kan inget om datorer, så vad ska jag göra!??:(
Så det kommer inte bli några bilder förrän det är fixat... Hoppas min bror kan hjälpa mig snart så allt blir i sin vanliga ordning igen!!

Har hur som helst kört ett ordenligt träningspass med mamma, eller vet inte om man kan kalla det träningspass men jobbigt var det. Tog oss en riktig powerwalk på 55 minuter och sedan upp till gymmet en sväng för att köra styrketräning för armarna. Nu behöver jag inte köra lika mycket "rehab" längre, utan har gått över på styrketräning :)

Vet inte vad jag ska göra ikväll, eller jo jag ska ut och övningsköra senare men ska väl mest ta det lugnt. Kolla lite tv kanske och så :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar